مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-05-19اقتصادي

فارس من| جزییات تدوین 3 بسته رفع موانع تولید/تأمین ارز برای واردات مواد اولیه


وزیر صنعت، معدن و تجارت با تشریح جزییات تدوین 3 بسته پیشنهادی برای مانع زدایی و حمایت از تولید، گفت: تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی و ارز لازم برای واردات مواد اولیه از طریق واگذاری ارز حاصل از صادرات و ارز اشخاص امکان پذیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان سامانه فارس من با ثبت سوژه ای با عنوان حمایت از صنعتگران در راستای جهش تولید خواستار توجه وزارت صنعت به بخش تولید و حمایت از صنعتگران شدند.

در این زمینه علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به رشد تولید در صنعت لوازم خانگی طی سال گذشته و با تاکید بر اینکه وزارت صمت متولی و مسئول تجارت بین المللی در کشور است، گفت: وزارت صمت حامی تولید است و هدف ما این است که در داخل وزارت صمت مانعی برای تولیدکنندگان و صنعتگران وجود نداشته باشد.

وی اظهار داشت: برای سال 1400 تولید 16.

6 میلیون دستگاه لوازم خانگی و 300 میلیون دلار صادرات هدف گذاری شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری درخصوص تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها به برخی از اقدامات وزارت صمت در راستای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال وزارت صمت با برگزاری جلسات متعدد، با مشارکت بخش خصوصی و با یک نگاه کارشناسانه اقدام به تدوین بسته پیشنهادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| جزییات تدوین 3 بسته رفع موانع تولید/تأمین ارز برای واردات مواد اولیه

فارس من| جزییات تدوین 3 بسته رفع موانع تولید/تأمین ارز برای واردات مواد اولیه